نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ
2 کارشناس ارشد برنامهریزی حملونقل
چکیده
این مقاله مروری بر پلتفرمهای شبکههای اجتماعی و چگونگی اثرگذاری آنها بر بازارهای مواد مخدر دارد. در این پژوهش ادبیات مربوط با موضوع مواد مخدر در شبکههای اجتماعی مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد. در این مقاله چگونگی تأثیر مستقیم شبکههای اجتماعی بر عرضه مواد مخدر و تأثیر غیر مستقیم آن بر تقاضای مواد مخدر بررسی میشود. در این مقاله ضمن پاسخ دادن به این پرسش، در مورد نیاز به پژوهشهای آتی برای درک بهتر شبکههای اجتماعی و نحوه اثرگذاری آن بر عرضه و تقاضای مواد مخدر پرداخته میشود.
کلیدواژهها